Leveringsalternativer

Vi har flere ulike leveringsalternativer, alt fra hjemlevering av tunge møbler til postpakker for mindre bestillinger. Leveringsalternativene kan variere avhengig av hvilke produkter du bestiller og hvor du bor. Enten du legger produktene dine i handlekurven på LÄNNA, får hjelp av våre kunnskapsrike selgere i butikken eller av vårt serviceteam på telefon, skal du føle deg trygg og forstå de ulike leveringsalternativene våre og hva som passer best for din bestilling.

SLIK FUNGERER LEVERANSENE FRA LÄNNA

1. Handle på nett eller i våre butikker. Vi tilbyr deg de samme leveringsalternativene uansett hvor du velger å handle.
2. Bestill levering. Hvis du handler på nett, får du opp de tilgjengelige alternativene i kassen. Handler du i butikk eller via telefon, hjelper våre medarbeidere deg med den leveringen som passer deg best.
3. Vi behandler bestillingen din. Mens du venter på levering, kan du lese om leveringsalternativene slik at du er godt forberedt. Ved postoppkrav bør du som kunde være forberedt på at varene dine kan være i bur.
4. Du vil bli varslet når bestillingen er på vei. Transportøren vil kontakte deg før levering. Hvordan du blir kontaktet kan variere fra transportør til transportør, men vanligvis skjer det via SMS og/eller e-post.
5. Ta imot leveransen. Eller hent den hos transportøren hvis du har valgt det alternativet. Du må legitimere deg ved levering. Hvis produktene har ytre skader som er synlige umiddelbart etter levering, er det best å notere dette umiddelbart når du signerer for leveransen (vanligvis en digital signatur).
6. Etter levering. Hvis du oppdager skader på emballasjen eller produktet, eller hvis du har mottatt feil produkt eller feil antall produkter, ber vi deg kontakte serviceteamet umiddelbart slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte, les mer om reklamasjoner her.
7. God fornøyelse med ditt nye LÄNNA-produkt. Hvis du har spørsmål, kan du kontakte oss her.

Länna lager

 

 

Godt å vite

Er leveransen din delt opp i flere varer, hvorav noen er på lager og andre må bestilles? Vi gjør alt vi kan for at du så raskt som mulig skal få en samlet leveranse med alle varene du har bestilt. Forventet leveringstid for hele bestillingen din finner du enten på produktsiden hvis du bestiller på nett, eller hos en selger i butikken. Når du har bestilt, fremgår forventet leveringsdato også av ordrebekreftelsen.

 

Hvis du har bestilt levering hjem til deg selv eller til fortauskanten, ber vi deg ta kontakt med oss og opplyse oss om det er spesielle forhold vi bør kjenne til. Det kan være en smal vei, vanskeligheter med å parkere, veibom eller lignende for at vi skal kunne gjennomføre leveransen på en god måte til døren hvis du bor i en leilighet eller tomtegrense for et hus.

 

Hvis du har bestilt levering med henting, må du forberede en tydelig rute til og inn i hjemmet/lokalet ditt slik at varene enkelt kan settes av på et angitt sted uten å skade personer eller eiendom. Husk for eksempel å beskytte gulvet. Sørg for at leveransen, inkludert emballasje, kommer inn gjennom alle dører, ganger, trapper eller heiser i boligen eller bygningen. Hvis du er usikker på om leveransen er tilgjengelig, kan du selvsagt kontakte serviceteamet. Det er dessverre ikke mulig å legge til Carry-in-tjenesten etter at transporten fra lageret vårt har startet, men før det er det vanligvis mulig.

 

Hvis du ønsker hjelp til å montere de nye møblene dine, kan du kontakte vårt serviceteam eller snakke med en selger i butikken for å få informasjon om hvorvidt dette er mulig og hva det koster for akkurat ditt postnummer.

Levering med Posten

Pris: 89 kr for bestillinger under 499 kr med Posten, deretter fri frakt.

Leveringsmåte: Med post til nærmeste postombud, her kan du søke etter postombud i ditt område.

Pakkevekt og størrelse: Maks 20 kg, maks 150x60x60 cm.

Leveringsdato: Med Postens app eller via lenken du har fått i sms-en.

Ved henting: Vis legitimasjon eller identifiser deg via bank-ID som anvist i sms-en fra transportøren.

Hjemlevering

Pris: 119 kr eller 89 kr for levering av pakker hjem til deg.

Leveringsmåte: Med BRING, til din ytterdør.

Beregnet leveringstid: Fra 4 dager, avhengig av om varen er på lager og ditt postnummer. Du får beskjed på SMS og e-post med forslag til leveringsdato fra BRING. Det er alltid mulig å tilpasse leveransen.

Mål og vekt: Maks 20 kg, maks 150x60x60 cm.

Følg leveransen: Med BRINGs app eller via en lenke i en SMS.

Ved levering: Du må være hjemme på leveringstidspunktet og kvittere for leveransen.

Levering av fortau på dagtid

Pris: Fra 495 kr eller gratis frakt for bestillinger over 5 000 kr. Når du oppgir postnummeret ditt i kassen, ser du prisen for levering til ditt postnummer.

Leveringsmåte: Transportøren for denne leveringsmåten er BRING Norge. Bestillingen leveres til fortauet ved inngangsdøren (leilighet/flermannsbolig) eller tomtegrensen (villa). Større varer leveres ofte på paller, men vær oppmerksom på at retur av emballasje eller slike paller ikke er inkludert i fortausleveringen. Det er også lurt å ta vare på pallen og emballasjen i tilfelle skade eller retur.

Beregnet leveringstid: Fra 4 dager, avhengig av produktenes tilgjengelighet og hvor du bor. Transportøren tar alltid kontakt med deg før levering, slik at du kan velge mellom tilgjengelige leveringsalternativer.

Mål og vekt: Maks 20 kg, maks 150x60x60 cm.

Følg leveransen: Vis legitimasjon. Budet viser begge ID-ene.

Ved levering: Hvis du har bestilt varer med leveringstid (bestillingsvarer) og vet at du skal reise bort, er det lurt å kontakte serviceteamet slik at varene ikke må returneres (ekstra kostnad for ikke-leverte varer).

Meny