1/5

New Mags

Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns

På lager (1 stk), sendes innen 1-3 dager
Denne produkten gir deg gratis frakt på din bestilling
  • Fri frakt på bestillinger over 495 kr

  • Vi matcher pris mot andre forhandlere

  • Kontakt oss for tillbud på større bestillinger.

  • 100 dagers returrett på lagervarer

Varemerke:

New Mags

Designer:

Thames & Hudson

Bredde:

20.5 cm

Høyde:

29 cm

Dybde:

2.8 cm

Artikkelnummer:

10694963

Vær oppmerksom på at bildene er veiledende. Nyanser kan avvike fra virkeligheten.

I 1983 overtok Karl Lagerfeld ledelsen for det prestisjefylte Chanel, et helt tiår pluss to år etter grunnleggeren Coco Chanels bortgang. Lagerfelds ankomst markerte en gjenfødelse for merkevaren, der han gjennomførte en omveltende forandring av dets image. Han utmerket seg ikke bare med sine modige kolleksjonsframstillinger, men også ved å personlig fotografere hver reklamekampanje, en bragd som var uovertruffen blant moteskaperne. Boken Chanel - The Karl Lagerfeld Campaigns har blitt skapt i et samarbeid mellom Chanel og Karl Lagerfeld selv. Boken presenterer et nøye utvalgt utvalg av fotografier som fremhever de imponerende plaggene, som har blitt båret av kjendiser og ledende modeller som Claudia Schiffer, Kate Moss og Cara Delevingne. Denne praktboken gir et unikt innblikk i motehusets utvikling gjennom Karl Lagerfelds perspektiv og fotografiske talent.

Relaterte produkter

Relaterte produkter